ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

9 Αποτελεσματικές ασκήσεις Γυμναστικής για Σφιχτούς Γλουτούς και Όμορφα Πόδια σε Χρόνο Ρεκόρ!

Advertisement

Το λεπτό και αθλητικό σχήμα είναι το όνειρο σχεδόν κάθε γυναίκας. Και δεν είναι απαραίτητο να πάτε σε ένα ακριβό γυμναστήριο, επειδή μπορείτε να κάνετε αυτές τις ασκήσεις στην άνεση του σπιτιού σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι 20 λεπτά την ημέρα, και φυσικά επιθυμία να αλλάξετε το σώμα σας προς το καλύτερο.

Συγκεντρώσαμε για σας μια σειρά από ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να σφίξετε τους μυς των γοφών, τους γλουτούς και τα πόδια. Ας ξεκινήσουμε!

Άσκηση 1. Επικύψη

9 Αποτελεσματικές ασκήσεις Γυμναστικής για Σφιχτούς Γλουτούς και Όμορφα Πόδια σε Χρόνο Ρεκόρ! - Εικόνα 1

Σταθείτε με τα πόδια σας ελαφρώς πιο ανοιχτά από το πλάτος των ώμων. Σκύψτε βαθιά, μην ξεχνώντας την στάση του σώματος. Σκύψτε μέχρι το σημείο που ο κορμός σας θα είναι παράλληλα με το πάτωμα. Μην ξεχάσετε να λυγίσετε ελαφρώς τα γόνατα. Στη συνέχεια, επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάνετε 4 σετ των 10 επαναλήψεων. Άσκηση 2. Καθίσματα

9 Αποτελεσματικές ασκήσεις Γυμναστικής για Σφιχτούς Γλουτούς και Όμορφα Πόδια σε Χρόνο Ρεκόρ! - Εικόνα 2

 

Σταθείτε με τα πόδια σας ελαφρώς πιο ανοιχτά από το πλάτος των ώμων. Κατά την εισπνοή, ξεκινήστε να κάθεστε χαμηλά, σαν να προσπαθείτε να καθίσετε σε μια αόρατη καρέκλα. Καθίστε μέχρι το σημείο που οι μηροί να είναι παράλληλοι με το πάτωμα ή ελαφρώς πιο κάτω. Κατά την εκπνοή, επιστρέψτε στην αρχική θέση. Εκτελέστε 4-5 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Συμβουλή: Καθίστε όσο το δυνατόν βαθύτερα (όσο πιο χαμηλά μπορείτε να καθίσετε προς τα κάτω, τόσο περισσότερο θα λειτουργήσουν οι μυς των γλουτών). Βεβαιωθείτε ότι η πλάτη σας παραμένει ίσια και τα γόνατα σας δεν εκτείνονται πέρα από τα δάχτυλα των ποδιών.

 

Άσκηση 3. Καθίσματα με άλμα

9 Αποτελεσματικές ασκήσεις Γυμναστικής για Σφιχτούς Γλουτούς και Όμορφα Πόδια σε Χρόνο Ρεκόρ! - Εικόνα 3

Σταθείτε με τα πόδια σας ελαφρώς πιο ανοιχτά από το πλάτος των ώμων. Κατά την εισπνοή, αρχίστε να κάθεστε χαμηλά, σαν να προσπαθείτε να καθίσετε σε μια αόρατη καρέκλα. Καθίστε μέχρι το σημείο που οι μηροί να είναι παράλληλοι με το πάτωμα ή ελαφρώς πιο κάτω. Κατά την εκπνοή, κάντε ένα δυνατό άλμα, τεντώνοντας πλήρως τα πόδια. Προσπαθήστε να πηδήξετε όσο πιο ψηλά γίνεται.

Μόλις τα πόδια σας αγγίξουν το πάτωμα, επαναλάβετε το πρώτο μισό της άσκησης. Εκτελέστε 4 σετ των 12 επαναλήψεων.

Συμβουλή: Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να ελέγξετε την προσγείωση: Προσπαθήστε να σταθείτε στο πάτωμα και με τα δύο πόδια ταυτόχρονα.

Άσκηση 4. Καθίσματα με τη βοήθεια καρέκλας

9 Αποτελεσματικές ασκήσεις Γυμναστικής για Σφιχτούς Γλουτούς και Όμορφα Πόδια σε Χρόνο Ρεκόρ! - Εικόνα 4

 

Σταθείτε έχοντας πίσω σας μια καρέκλα (καρέκλα, καναπέ). Σηκώστε το ένα πόδι στην καρέκλα, και με το άλλο πόδι κάντε ένα βήμα προς τα εμπρός. Κρατώντας την πλάτη σας ίσια, καθίστε προς τα κάτω μέχρι ο μηρός σας να είναι παράλληλος με το πάτωμα. Το σηκωμένο πόδι είναι το κέντρο βάρους και πρέπει να είναι λυγισμένο στις 90 μοίρες, αδρανές και χαλαρό. Μεταφέρτε το βάρος στη στη φτέρνα. Επιστρέψτε στην αρχική θέση. Εκτελέστε 4-5 σετ των 10-12 επαναλήψεων ανά πόδι. Άσκηση 5. Ανοιχτά καθίσματα

9 Αποτελεσματικές ασκήσεις Γυμναστικής για Σφιχτούς Γλουτούς και Όμορφα Πόδια σε Χρόνο Ρεκόρ! - Εικόνα 5

 

Ανοίξτε τα πόδια σε έκταση μεγαλύτερη από τους ώμους.. Κρατώντας την πλάτη σας ίσια, σιγά-σιγά καθίστε προς τα κάτω, και στη συνέχεια, επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση. Εκτελέστε 4-5 σετ για 10-12 επαναλήψεις.

Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι τα γόνατά σας δεν εκτείνονται πέρα από τα δάχτυλα των ποδιών και μην ξεχνάτε να καθίσετε όσο πιο βαθιά μπορείτε.

[Πηγή]

Φόρτωση Διαφημίσεων...