10 Θανάσιμα Λάθη που κάνουν ακόμα και οι Γκουρού της Διατροφής. Δείτε πως είναι το Σωστό!

Σεπτέμβριος 13, 2018



Παρόλο που αλλάζουν τρόπος ζωής, πολλοί αδυνατούν να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Συνήθως, το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι η γνώση μας για τις υγιεινές τροφές είναι λανθασμένη.Εμείς υποστηρίζουμε…


Παρόλο που αλλάζουν τρόπος ζωής, πολλοί αδυνατούν να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Συνήθως, το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι η γνώση μας για τις υγιεινές τροφές είναι λανθασμένη.

Εμείς υποστηρίζουμε την προσπάθεια των ανθρώπων να βελτιώσουν τον εαυτό τους και έτσι σκεφτήκαμε να σας μιλήσουμε για μερικά κλασσικά λάθη που θα είναι καλό να αποφεύγετε.

1. Επιλέγουμε οργανικά προϊόντα

Ενώ θεωρούνται πιο υγιή και ασφαλή, δεν υπάρχουν επιστημονικές έρευνες που να το αποδεικνύουν. Ενώ δεν χρησιμοποιούν συνθετικά φυτοφάρμακα, χρησιμοποιούν φυσικά και οι παρενέργειές τους δεν έχουν ακόμα μελετηθεί.

Επίσης, το «Οικολογικό» που γράφουν στην συσκευασία δεν σημαίνει πάντα υγιεινό. Μερικές φορές είναι κόλπο του μάρκετινγκ για να αυξήσουν τις πωλήσεις.

2. Προτιμάμε προϊόντα χωρίς γλουτένη

Πλέον, τα προϊόντα που περιέχουν γλουτένη θεωρούνται επικίνδυνα. Ενώ όσοι έχουν κοιλιοκάκη θα πρέπει να προτιμούν τέτοια προϊόντα, οι υπόλοιποι καλό θα ήταν να την καταναλώνουμε.

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως η απόρριψη της γλουτένης αυξάνει την πιθανότητα καρδιαγγειακών ασθενειών, καθώς απορρίπτουμε τα σιτηρά ολικής άλεσης από την διατροφή μας.

3. Αγοράζουμε προϊόντα με μειωμένα λιπαρά

Οι κατασκευαστές προσθέτουν άλλα συστατικά για να βελτιώσουν την γεύση, όταν βγάζουν τα λιπαρά από ένα προϊόν. Για παράδειγμα: ζάχαρη, τεχνητές γεύσεις, σταθεροποιητές και τρανς λιπαρά, που είναι κακά για την υγεία μας.

Προϊόντα με φυσιολογικά λιπαρά είναι απαραίτητα για την διατροφή μας.

4. Πίνουμε συσκευασμένους χυμούς

Οι χυμοί περιέχουν πολύ ζάχαρη και δεν έχουν καθόλου φυτικές ίνες. Έτσι, αυξάνουν την όρεξη, τρώμε περισσότερο και παίρνουμε βάρος. Το καλύτερο είναι να προτιμάμε φρέσκους χυμούς.

5. Τρώμε ενεργειακές μπάρες

Είναι εύκολο σνακ. Αλλά ενώ τα πουλάνε σε καταστήματα με υγιεινά προϊόντα, δεν είναι και τόσο υγιεινά. Οι περισσότερες μπάρες περιέχουν ζάχαρη, τεχνητά αρώματα και πολλά πρόσθετα.

Δεν είναι διαφορετικά από τα κλασσικά γλυκά όσον αφορά την ζάχαρη και τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Εάν θέλετε κάτι γλυκό, προτιμήστε λίγη μαύρη σοκολάτα. Κάνει καλό στην υγεία και θα σας γλυκάνει.

6. Προτιμάμε τα αποξηραμένα φρούτα

Το αν είναι καλά ή όχι εξαρτάται από τις συνθήκες κάτω από τις οποίες μαγειρεύτηκαν και αποθηκεύτηκαν. Εάν τα κάνετε μόνοι σας στο σπίτι σίγουρα θα είναι καλύτερα. Αλλά των καταστημάτων δεν είναι και τόσο αθώα όσο φαίνονται.

7. Προτιμούμε αβγά με καφέ κέλυφος

Αυτό που θα πρέπει να κοιτάτε είναι η κατάσταση στην οποία αποθηκεύονται και η εμφάνισή τους. Να επιλέγετε καθαρά αβγά χωρίς σπασίματα που είναι αποθηκευμένα σε ψυγείο.

8. Πίνουμε αθλητικά αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά αυτά περιέχουν σόδα, σιρόπι καλαμποκιού, τεχνητά προσθετικά και χρωστικές. Καλύτερα να τα αποφεύγετε.

Πολλοί πιστεύουν πως τα ξένα προϊόντα είναι καλύτερα από τα ντόπια. Αυτό μπορεί να ισχύει μερικές φορές, αλλά όχι τις περισσότερες.

10. Μειώνουμε τις ποσότητες φαγητού αλλά ξεχνάμε τις θερμίδες

Η διαφορά ανάμεσα στο βραστό και το τηγανιτό αβγό είναι πως το βραστό έχει 66 λιγότερες θερμίδες. Οπότε, το να φάτε 2 βραστά αυγά ισοδυναμεί με ένα τηγανιτό.

Υπάρχει τίποτα που ξεχάσαμε;

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.