ΤΙ προκαλεί την Καμπούρα και πως να το Διορθώσετε – Δεν φταίει μόνο η Στάση του Σώματος

Οκτώβριος 9, 2018



Εάν έχετε παρατηρήσει μία μικρή καμπούρα στο πίσω μέρος του λαιμού που δεν φεύγει με τίποτα, πιθανώς να πάσχετε από την καμπούρα του Dowager.Αυτή η ασθένεια αναφέρεται επίσης και ως οσφυϊκή κύφωση. Εά…


Εάν έχετε παρατηρήσει μία μικρή καμπούρα στο πίσω μέρος του λαιμού που δεν φεύγει με τίποτα, πιθανώς να πάσχετε από την καμπούρα του Dowager.

Αυτή η ασθένεια αναφέρεται επίσης και ως οσφυϊκή κύφωση. Εάν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί να οδηγήσει σε πιο σοβαρές καταστάσεις όπως αναπνευστικά προβλήματα, προβλήματα στο πεπτικό και περιορισμό σωματικών λειτουργιών.

Τα καλά νέα είναι πως μπορείτε να διορθώσετε το πρόβλημα με φυσικοθεραπεία και μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και τις καθημερινές συνήθειες.

Η στάση του σώματος συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο πρόβλημα. Ωστόσο, δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όσοι πάσχουν από οσφυϊκή κύφωση τείνουν να έχουν το κεφάλι τους ελαφρώς πιο μπροστά από το υπόλοιπο σώμα, αντί να είναι στην ίδια ευθεία με τους ώμους.

Εάν παρατηρήσετε πως αυτό συμβαίνει και στην δική σας περίπτωση, δείτε μερικές συμβουλές για να διορθώσετε την στάση του σώματος.

Παρόλο που το βάρος δεν επηρεάζει άμεσα το πρόβλημα, εάν είστε υπέρβαροι, σίγουρα θα το χειροτερεύει.

Αλλάξτε την διατροφή σας, να πίνετε αρκετό νερό και να αυξήσετε την σωματική σας δραστηριότητα ώστε να χάσετε βάρος.

Η καμπούρα θα οδηγήσει σε ακαμψία του λαιμού, που θα χειροτερέψει την κατάσταση. Χρησιμοποιώντας αυτή την απλή τεχνική για μασάζ θα χαλαρώσετε τους μυς και θα μαλακώσετε την περιοχή.

Η στάση του σώματος ενώ κοιμάστε επηρεάζει άμεσα το πρόβλημα. Να προσπαθείτε να κρατάτε την πλάτη σας όσο πιο ευθεία γίνεται. Εάν κοιμάστε στα πλάγια, χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι που να γεμίζει τον χώρο ανάμεσα στον ώμο και τον λαιμό. Το να κοιμάστε σωστά θα μειώσει πολύ τον πόνο στους ώμους και τον λαιμό.

Το να δυναμώσετε τον κορμό σας θα βοηθήσει να μειωθεί το πρόβλημα, αφού οι μυς σας θα προσφέρουν περισσότερη στήριξη στην περιοχή. Δείτε μία πολύ καλή άσκηση που μπορείτε να ακολουθήσετε:

Για να μειωθεί η ένταση στον λαιμό και να ισιώσει ο κορμός σας, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή την απλά διάταση:

Δοκιμάστε μερικές από αυτές τις ασκήσεις και αλλάξτε τον τρόπο ζωής σας για να μειώσετε την οσφυϊκή κύφωση και να προλάβετε μελλοντικές επιπλοκές και προβλήματα.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.