ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε

Advertisement

Τα τριγλυκερίδια είναι πηγή ενέργειας για το σώμα. Όμως, τα υψηλά επίπεδα τριγλυκερίδιων μπορούν να βλάψουν την καρδιά. Μάλιστα, μπορεί να οδηγήσει σε βουλωμένες αρτηρίες και σε καρδιακή ανακοπή ή εγκεφαλικό επεισόδιο.

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 1

Τριγλυκερίδια – Δίαιτα: οι λόγοι που πρέπει να προσέχουμε χρήζουν

Τα υψηλά τριγλυκερίδια αποτελούν κομμάτι μίας κατάστασης που ονομάζεται «μεταβολικό σύνδρομο». το οποίο αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισεις καρδιαγγειακών παθήσεων, εγκεφαλικού και διαβήτη. Η ασθένεια αυτή μπορεί επίσης να περιλαμβάνει: – Χαμηλά επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης HDL – Υψηλή αρτηριακή πίεση – Λίπος στην κοιλιά – Υψηλά επίπεδα σακχάρου

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 2

Η σημασία της διατροφής – Δίαιτα: Οι βασικοί διατροφικοί ένοχοι είναι η ζάχαρη και τα τρόφιμα με υψηλά επίπεδα κορεσμένων λιπαρών οξέων (τυρί, πλήρες γάλα, κόκκινο κρέας).

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 3

Πείτε «όχι» στη ζάχαρη: Αποφύγετε τις τροφές που έχουν προσθήκη ζάχαρης (γλυκά, αναψυκτικά, δημητριακά, γιαούρτι με γεύση, παγωτό).

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 4

Εντοπίστε την κρυμμένη ζάχαρη: Πριν καταναλώσετε ένα τρόφιμο ελέγξτε την ετικέτα του. Επιλέξτε δημητριακά ολικής άλεσης: Καταναλώσετε περισσότερες φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν στη μείωση των τριγλυκεριδίων. Επιλέξτε τα σωστά λιπαρά: Επιλέξτε τρόφιμα που περιέχουν αβοκάντο, αμύγδαλα, κοτόπουλο χωρίς πέτσα και ελαιόλαδο. Αποφύγετε τρανς λιπαρά και τρόφιμα με κορεσμένα λιπαρά.

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 5

Βάλτε τα ωμέγα-3 λιπαρά στη διατροφή σας: Καλές πηγές είναι τα καρύδια, ο λιναρόσπορος, το σπανάκι, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα πράσινα λαχανικά και τα φασόλια.

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 6

Περιορίστε το αλκοόλ: Αυτό, διότι μπορεί να λειτουργήσει επιβαρυντικά και να οδηγήσει σε αύξηση των τριγλυκεριδίων. Αποφύγετε τα γλυκά ροφήματα: Τα αναψυκτικά και τα υπόλοιπα ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη ή φρουκτόζη αυξάνουν τα τριγλυκερίδια.

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 7

Χάστε βάρος: Ακόμη και η μικρή απώλεια βάρους μπορεί να δράσει ευνοϊκά. Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας: Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μειώσετε τα τριγλυκερίδιά σας κατά 20-30%.

Υψηλά τριγλυκερίδια: Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν – Τι πρέπει να τρώτε για να τα ρίξετε - Εικόνα 8

Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας: ο ιατρός σας θα σας συστήσει την κατάλληλη για εσάς φαρμακευτική αγωγή για να προστατεύσετε την καρδιά σας.

Πηγή

Φόρτωση Διαφημίσεων...