ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Νεκρή 15χρονη – Η νέα μόδα στο Tik Tok που την οδήγησε στο θάνατο

Advertisement

Τραγικό θάνατο βρήκε ένα 15χρονο κορίτσι, που πήρε υπερβολική ποσότητα ενός αντιαλλεργικού φαρμάκου για ένα challenge που τείνει να γίνει «μόδα» στο TikTok.

Η Κλόε Φίλιπς από τις ΗΠΑ λέγεται ότι πέθανε αφού πήρε υπερβολική δόση αντιισταμινικών φαρμάκων στο πλαίσιο ενός challenge στο TikTok. Ενώ, μια 19χρονη από το Κόκομο της Ιντιάνα κατηγορείται ότι έγδαρε ζωντανή μία γάτα και ανέβασε βίντεο στο TikTok

Στο «Benadryl Challenge», όπως ονομάζεται, οι χρήστες καλούνται να πιουν υπερβολικά μεγάλες ποσότητες αντιισταμινικών φαρμάκων για να έρθουν σε κατάσταση «νιρβάνας» αλλά οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι η υπερβολική δόση της διφαινυδραμίνης, της ουσίας που περιέχουν τα φάρμακα για τις αλλεργίες, μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο.

Η θεία της Κλόε, Τζάνετε Σίσι, Λίζουρ, προειδοποίησε μέσω Facebook για τη νέα αυτή μόδα που κόστισε τη ζωή της ανηψιάς της, αλλά το ποστ έχει πια κατέβει, σύμφωνα με τη «Sun».

«Η υπερβολική δόση Benadryl μπορεί να προκαλέσει επιληπτική κρίση και καρδιακή ανακοπή. Αν υπάρχει τέτοια “μόδα” στο TikTok είναι πολύ επικίνδυνη» είπε ο Ντέιβιντ Τζούρλινκ, επικεφαλής του τμήματος κλινικής φαρμακολογίας και τοξικολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο. «Δεν πρέπει να πειραματίζεται κανείς με τέτοια πράγματα» υπογραμμίζει και εξηγεί ότι η υπερβολική δόση του Benadryl μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, σύγχυση, θολή όραση ακόμα και κώμα».

Advertisement