ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

12 Τροφές που Καταναλώνουμε Καθημερινά και Επηρεάζουν τον Εγκέφαλο και την Ψυχολογία μας

Advertisement

Διατροφή: Έχει γίνει της μόδας να τρώνε υγιεινά. Όταν κοιτάζουμε τα ράφια στο μάρκετ, μπορούμε να μελετήσουμε τα συστατικά από το κάθε πράγμα που τρώμε. Είναι εύκολο να δούμε ποια τρόφιμα είναι πιο ωφέλιμα για το σώμα μας και ποια είναι πιο επιβλαβή.

Διατροφή: 12 τροφές που είναι επηρεάζουν την υγεία

Επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι είναι δύσκολο να πούμε τι είναι πραγματικά ωφέλιμο για την υγεία μας, δεδομένου ότι πολλά τρόφιμα περιέχουν στην πραγματικότητα πολλές διαφορετικές χημικές ουσίες που δεν γνωρίζαμε καν ότι υπάρχουν.

12 Τροφές που Καταναλώνουμε Καθημερινά και Επηρεάζουν τον Εγκέφαλο και την Ψυχολογία μας - Εικόνα 1

Το αποφλοιωμένο ρύζι περιέχει υδατάνθρακες που κάνουν τα μόρια γλυκόζης να εισέρχονται γρήγορα στο αίμα. Το επίπεδο των σακχάρων μπορεί να αλλάξει δραματικά, γεγονός που μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία του εγκεφάλου και στο νευρικό σύστημα. Τα Popcorn περιέχει πρωτεΐνες, φώσφορο, σίδηρο, πυρίτιο και μαγνήσιο, που επιτρέπουν στο νευρικό σύστημα να λειτουργεί σωστά. Η βιταμίνη Β που περιέχεται στα ποπ κορν, βοηθά επίσης ενάντια στην κατάθλιψη και το στρες. Τρώγοντας λαρδί

12 Τροφές που Καταναλώνουμε Καθημερινά και Επηρεάζουν τον Εγκέφαλο και την Ψυχολογία μας - Εικόνα 2

Ο τόνος περιέχει πολύ υδράργυρο. Ο πολύς υδράργυρος στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα μνήμης. Περιέχει επίσης πολυχλωροδιφαινύλιο το οποίο επηρεάζει τις ορμόνες και διακόπτει τη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Το λαρδί περιέχει ένα σπάνιο αραχιδονικό οξύ. Βρίσκεται στον ιστό του σώματος και είναι αναντικατάστατος όταν πρόκειται για την κανονική λειτουργία του εγκεφάλου. Βοηθά επίσης στην καταπολέμηση της νόσου του Alzheimer.

12 Τροφές που Καταναλώνουμε Καθημερινά και Επηρεάζουν τον Εγκέφαλο και την Ψυχολογία μας - Εικόνα 3

Τα σιτηρά περιέχουν γλουτένη που την χρειάζονται για να αναπτυχθούν. Τα αντισώματα στη γλουτένη μπορούν επίσης να επιτεθούν σε χημικές ουσίες που είναι πολύ σημαντικές για εμάς. Έτσι, αν έχουμε έλλειψη αυτών των συστατικών, θα μπορούσαμε να υποφέρουμε από κρίσεις πανικού και κατάθλιψη. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει φλαβονοειδή που είναι υπεύθυνα για την ενεργοποίηση των εγκεφαλικών κυττάρων. Αυτό το φαγητό κάνει τα κύτταρα μεγαλύτερα, διεγείρει τη λειτουργία του εγκεφάλου και τον τροφοδοτεί με οξυγόνο.

12 Τροφές που Καταναλώνουμε Καθημερινά και Επηρεάζουν τον Εγκέφαλο και την Ψυχολογία μας - Εικόνα 4

Το τυρί περιέχει τυραμίνη, η οποία παράγεται όταν διασπάται η πρωτεΐνη. Η τυραμίνη μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αρτηριακή πίεση και να προκαλέσει ημικρανίες. Οι ψητές πατάτες είναι πλούσιες σε κάλιο, το οποίο στέλνει οξυγόνο στον εγκέφαλο. Περιέχει επίσης γλυκόζη, βιταμίνη Β και αμινοξέα, τα οποία αυξάνουν την παροχή αίματος στον εγκέφαλο και εξασφαλίζουν ότι λαμβάνει όλη την απαραίτητη ενέργεια για να λειτουργήσει.

12 Τροφές που Καταναλώνουμε Καθημερινά και Επηρεάζουν τον Εγκέφαλο και την Ψυχολογία μας - Εικόνα 5

Τα φασόλια περιέχουν ταννικό οξύ. Αν το σώμα σας έχει μεγάλη ποσότητα από αυτά, θα δυσκολεύεται να διασπάσει ορυκτά, όπως ο σίδηρος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με την παροχή αίματος στον εγκέφαλο και μπορεί να αναπτυχθεί αναιμία. Η κουρκουμίνη, η οποία είναι το κύριο συστατικό στο κάρυ, περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά και καταπολεμά τη γήρανση του εγκεφάλου. Υποστηρίζει τις γνωστικές λειτουργίες που συνήθως γίνονται χειρότερες με την ηλικία. Το σαφράν περιέχει πολλά μεταλλικά στοιχεία, βιταμίνη Β και βιταμίνη C. Κάνει τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα. Επιπλέον, είναι ικανό να αντιμετωπίσει ορισμένες διαταραχές. Η κανέλα κάνει τον εγκέφαλο πιο ενεργό, επειδή περιέχει κινναμυλική αλκοόλη και κινναμαλδεΰδη. Η μυρωδιά της κανέλας μας βοηθά στο να μπορούμε λύσουμε ζητήματα που απαιτούν μεγάλη προσοχή, οπτική μνήμη και γρήγορες αντιδράσεις. Διαβάστε επίσης:

Πηγή

Advertisement